محمد امینی جانمحمد امینی جان، تا این لحظه: 13 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

یکی یه دونه

اگر داری ای بنده بر من نیاز همیشه به یادم به پا کن نماز

1392/4/28 5:39
نویسنده : محمد امینی
1,124 بازدید
اشتراک گذاری


خدای مهربان می فرماید : نماز را برای یاد من به پا دارید .

( سوره طه / 14 )

 اگر داری ای بنده بر من نیاز                               همیشه به یادم به پا کن نماز
 

خدای مهربان می فرماید : نماز را برای یاد من به پا دارید .

( سوره طه / 14 )

 اگر داری ای بنده بر من نیاز                               همیشه به یادم به پا کن نماز
توضیح :

 آیا هر وقت شما به یاد دوستــتان بیافتید و بخواهید با او صحبت کنید چه کار می کنید ؟

مـعمـولاً از راه دیـدار ، تلـفن ، نـامـه و ................ با او ارتبـاط برقــرار می کنیـد و به او می گوئیــد کـــه : « به یاد تو هستم و تو را دوست می دارم ....... » در بین راه های ارتباط دوستانه ، بهترین راه برای اینکه به یاد خُــداوند باشــیم و او را فرامـوش نکنــیم و به او دوستی خـود را اعـلام کنیم و برای اطاعت و بنـدگی از او کمک بخـواهیم ، همـان راهی است که خود او به ما آموخته است و آن « نماز » است .

 

با توجه به نیاز ما بندگان به یادآوری صاحب اصلی و آفریننده ی خود به جاست ، حد اقل روزی پنج بار آئین نامه ی دوستی خود را با خداوند یادآوری کنیم .


حضرت علي عليه السلام مي فرمايند :

 

بهترین وسیله ی ارتباط ما با خُداوند نماز است .

 

(ميزان الحکمه)
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)